Ateistlə
dinçilərin yanaşmaları əksər hallarda tam və ya qismən fərqli olur. Eləcə də təbiətə
münasibətdə. Məsələn, almaya bir dindar və
ateistin münasibəti tam fərqlidir. Ateist almanın da onu kimi təbiətin bir hissəsi
olduğunu sanır. O düşünür və bilir ki ağac da bir canlı kimi həyatda qalması
üçün mübarizə aparır və çoxalmaq üçün toxumları vardır. Toxumları soyuqdan,
quraqlıqdan, sərt iqlimdən qorumaq üçün meyvə ləti vardır. İnsan isə qida üçün
almanın meyvələrini yeyir. Müsəlman dindar isə almaya allahın məhz onun yeməsi
üçün yaratdığı meyvə kimi baxır.
Sonda
hər ikisinin alma yeməsi almaya yanaşmanı əhəmiyyətsiz edir. Lakin, bir halda ki
dinlər “mütləq əxlaq”la ququr düyürlar, onda təbiətə belə eqoist yanaşma niyə əxlaqsızlıq
hesab olunmur? Bir müsəlman təbiətdə istənilən şeyin onun üçün yarandığını deyəcək
və o inanır ki allah təbiəti onun üçün axirət gününəcən var edəcək. Belə
yanaşmalar təbiətin istismarına gətirib çıxarır ki hal hazırda nəsli kəsilməkdə
olan heyvanların və bitkilərin sayı kəskin sürətlə artmaqdadır. Təsadüfi deyil
ki təbiəti sevənlərin və qoruyanların böyük əksəriyyəti ateistlərdir.
Təbiətə
eqoist dinçi (əsasən də müsəlman) yanaşmasını görüb fundamentalist müsəlmanın ətraf
mühitin mühafivəzəçisi olmasını düşünmək olduqca çətindir.
Kefli
İskender
sizin bele yazilariniz cemiyyet heyati ve sav Mehmemmed ummetlerinin ve Eli asiqlarinin mominlerimizin imamiz Huseynin aman ne ise istedim momun rolunu oynayim alinmadi yuxarida adi cekilenlerin evvelce gotvren mamadin eli ograsin ve amciqemen qehbe balasi huseynin varyoxunu eller siksin ne deyim broo ela blogdu izleyirem sukani bele saxla
ReplyDelete